2025 © COS. Proudly Crafted by Quart Creative Agency.
Platinum Partner - 2017
CE FACI

Blog

Ia-ti inspiratia saptamanala pentru designul interior al biroului din blogul nostru si impartaseste gandurile tale cu noi!

„Omul” din spatele Project Managerului, George Baron

George Baron si-a inceput cariera la COS in urma cu 13 ani, ca membru al echipei de instalare partitii de sticla. Dupa doi ani, prin munca sustinuta si implicare, a fost promovat in functia de Site Manager. In urma experientei acumulate, George a realizat in 2013 ca cel mai bun mod pentru a garanta satisfactia clientilor este sa extinda portofoliul de servicii asigurate de COS, punand activ bazele Departamentului de Service si Mentenanta. In 2018 a fost promovat Project Manager, implementand cu succes diverse proiecte, reusind sa castige increderea clientilor prin atitudinea sa proactiva si mereu pozitiva.

Continuand seria de interviuri #JustBeCOS, Antonina Erena, Marketing Manager COS, a stat de vorba cu George Baron, pentru a afla ce il motiveaza in munca de zi cu zi si a descoperi Omul din spatele Project Managerului.

George, iti multumesc pentru timpul acordat astazi. Spune-mi, ai devenit una dintre figurile cheie si populare in echipa COS de-a lungul anilor, dar, inainte sa vorbim despre munca ta, povesteste-ne putin despre viata ta, pasiunile tale.

Sunt tatal unei fetite de 8 ani, Alessia Gabriela, iar pana la varsta de 36 de ani viata mi-a demonstrat ca e bine sa ramai pozitiv, chiar si in situatii mai dificile. Imi place sa imi petrec timpul liber cu fetita mea Alessia si ma bucur ca am reusit sa ii insuflu una din pasiunile mele, aceea pentru pescuit, incercand sa mergem impreuna ori de cate ori avem ocazia. In urma cu cativa ani aveam ceva mai mult timp si obisnuiam sa merg cu motorul, aceasta fiind o alta pasiune la care nu as vrea sa renunt, insa responsabilitatile vietii de zi-cu-zi mi-au acaparat mult din timpul personal.

Cum definesti managementul de proiect eficient in lumea de astazi? Este pur si simplu executarea unui plan?

Pentru mine, reusita unui proiect consta in urmarirea tuturor detaliilor si o executie atenta. E important ca, la inceputul unui proiect, sa avem o intalnire cu toata echipa dedicata proiectului, pentru a intelege mai bine planurile si rolurile tuturor membrilor echipei. Apreciez atunci cand colegii mei din departamentele implicate au o relatie foarte buna cu subcontractorii si clientul final, acesta fiind un factor care ne garanteaza aproape intotdeauna succesul. Desi intampinam deoseori situatii in care timpul ne preseaza sau alte impedimente care nu depind intotdeauna de noi, la sfarsitul zilei e o mare satisfactie pentru mine sa vad clienti multumiti, in timp ce noi punem in practica proiectul lor.

Cu siguranta ai intampinat multe provocari de-a lungul anilor. Ne poti da un exemplu cand tu si echipa intr-adevar a fost nevoie sa fiti creativi si profesionisti in finalizarea unui proiect?

A, povesti sunt multe. Am chiar o amintire recenta a unei situatii mai delicate de la un proiect, unde lucram cu subcontractori externi, fiind ceva mai dificil, insa, cu eforturi sustinute am reusit sa finalizam un proiect de 1800 mp in ultimele 2 saptamani din perioada contractuala.

O alta intamplare pe care mi-o amintesc acum este de la un proiect cu volum foarte mare, unde am fost nevoiti sa lucram in timpul zilei si in prezenta angajatilor, realizand montajul partitiilor de sticla. Desi nu a fost deloc usor, ne-am asigurat ca sunt respectate toate normele de securitate si sanatate in munca, realizand culoare speciale de manipulare si pastrand simultan un nivel de zgomot minim, pentru a nu perturba activitatea angajatilor companiei.

Universul managementului de proiect din Romania este competitiv, dar inca se bazeaza foarte mult pe calitate. Care sunt observatiile tale cu privire la acest lucru si care este diferenta pe care tu si echipa de management de proiect COS o aduceti la finalizarea cu succes a proiectelor mici, medii si complete la cheie? De asemenea, cum gestionati echipele de constructii si partenerii subcontractorilor asigurandu-va ca acestia respecta standardele de calitate la care lucrati?

As putea spune ca cel mai important lucru pentru noi ca project manageri este sa folosim materiale de calitate. O amenajare de spatiu de birou poate arata foarte frumos in faza initiala, insa numai dupa o utilizare de mai multe luni se vede cu adevarat calitatea materialelor folosite si a executiei. Pentru mine asta face diferenta. La COS avem avantajul unei echipe mari, care este prezenta si disponibila in toate fazele proiectului. De la ofertare, pana la implementare si service si garantie post-proiect. De asemenea, ne asiguram intotdeauna ca subcontractorii, cu care colaboram, lucreaza la standardele respectate de noi, gestionand proiecte mici, medii si mari la acelasi nivel profesionist.

Cum a afectat situatia Covid-19 managementul de proiect si ce masuri luati pentru a ramane in siguranta si a mentine clientii in siguranta?

Este o situatie care ne-a luat prin surprindere, nu doar pe noi, acum toate domeniile se confrunta cu o noua normalitate, insa imi place sa cred ca ne-am adaptat foarte repede. Pe santier respectam normele impuse prin reglementarile speciale legate de Covid, la intrarea in santier se monitorizeaza temperatura angajatilor, se pastreaza distanta in timpul pauzelor de masa, se poarta masti de protectie, avem instalate in santier si folosim dispozitivele cu gel de protectie, iar resturile menajere sunt depozitate si evacuate zilnic. Consider ca este important sa fim precauti, eu personal merg pe ideea ca e mereu mai bine sa previi decat sa combati.

In cele din urma, George, echipa de management de proiect este un element crucial pentru executarea profesionista a biroului de vis al clientului. Ce sfat le-ai da colegilor tai din vanzari si design si celor care ar dori creeze un nou spatiu de birouri in 2020-2021?

Sfatul meu pentru colegii de la vanzari si design este sa continue sa asculte dorintele si asteptarile clientilor nostri, propunand solutii inovatoare, urmand ca noi, project managerii, sa le transformam intr-un spatiu functional si estetic, care sa reflecte identitatea companiei. Clientilor nostri le recomand sa ia in considerare faptul ca toata echipa noastra de proiect, compusa din arhitecti, consultanti in vanzari si project manageri, este alaturi de ei pentru a-i ghida in alegerea celor mai bune solutii pentru spatiul lor. Imi place sa cred ca visele devin realitate, atunci cand iti doresti cu adevarat. Pentru mine, fiecare nou proiect este o noua provocare, care ma motiveaza si ma ajuta sa ma dezvolt.

Inapoi la Blog »
Contact us for your custom solution

Solicitare

Pentru orice cerere legată de produsele sau serviciile noastre folosește pur și simplu formularul de mai jos.

    Book your tour