Un sediu luminos si colorat: cum lucreaza consultantii in turism de la Eximtur
Un sediu luminos si colorat: cum lucreaza consultantii in turism de la Eximtur care vand vacante corporate si de zeci de mii de euro
Eximtur, una dintre cele mai mari agentii de turism la nivel local, a deschis recent un nou sediu dedicat diviziei de servicii adresate clientilor corporate, intr-o locatie ce se intinde pe o suprafata de 150 de metri patrati, extrem de luminoasa si foarte colorata.
Dotata cu doua sali care pot avea utilizari diferite, de la spatii de lucru si pana la zone pentru sedinte sau intalniri cu partenerii, birourile agentiei de turism Eximtur abunda in lumina naturala si o varietate de culori care te binedispun.
Un numar de 17 persoane isi desfasoara in prezent activitatea in sediul destintat calatoriilor in interes de afaceri, 15 dintre acestea fiind consultanti specializati pe acest segment de business, care a crescut tot mai mult in ultimii ani in Romania. De aici si decizia agentiei de turism de a investi in aceasta directie.
Sediul Eximtur, situat pe strada Armand Calinescu din Capitala, a fost realizat de catre HaaK Studio, in parteneriat cu compania de amenajari interioare COS, fiind situat intr-o zona in care ar putea urma dezvoltari de proiecte interesate, fiind si una dintre principalele dorinte ale angajatilor.
In spatiul de lucru, HaaK Studio a tinut cont in primul rand ca angajatii si persoanele care intra in sediul agentiei de turism din Capitala sa se bucure din plin de lumina naturala, care ajunge pana si in cele mai ascunse colturi ale birourilor.
Spatiul de lucru beneficiaza de o chicineta, o zona de luat masa, iar spatiile de relaxare pot fi considerate inclusiv ferestrele mari si luminoase care ofera o perspectiva de lumina din 360 de grade.
Eximtur a fost infiintata in anul 1993 in Cluj Napoca, si dupa mai bine de 20 de ani este unul dintre principalii turoperatori din Romania, cu o retea proprie de 18 agentii de turism si inca 12 spatii in regim de franciza, localizate in cele mai importante orase si regiuni din tara.
Peste 60% din business-ul Eximtur este generat de segmentul corporate, iar volumul vanzarilor grupului condus de catre familia Morariu s-a ridicat anul trecut la 43,5 milioane de euro milioane de euro si un profit de aproape 300.000 de euro.
Articol aparut in Wall-Street.ro.