Reckitt Benckiser este un producător global și lider în domeniul produselor de ingrijire pentru sănătate, casă, și igienă, axat pe crearea de produse simple, inovatoare, care facilitează ca indivizii, familiile și comunitățile să trăiască mai sănătos și mai fericiți.
Brief-ul proiectului a constat în crearea unui spațiu care sa exprime și sa fie în conformitate cu cultura corporativă a brandylui Reckitt. Prin urmare, întregul spațiu este o manifestare: fiecare sală de întâlnire privată are o temă bazată pe produsele pe care compania le livrează, fiecare zona de discutie deschisa are un cod de culoare simbolic asociat scopurilor lor (verde – durabilitate, violet – hrănirea generațiilor viitoare, albastru – o lume mai curată, etc.). Propunerea noastră a inclus și o cronologie a produselor plasate pe unul dintre coridoarele principale, pentru a crea conștientizarea mărcii.
Intervenția noastră pune mare accent pe oferirea de soluții specifice pentru confidențialitate și colaborare dar și pentru zone de colaborare de tip informal. Este la fel de dezirabil să lucrezi în spații deschise, pe cât este necesar să te retragi și să găsești zone de intimitate pe parcursul zilei, dar și să apropii echipele, facilitandu-le astfel spatii de intalnirile unde pot lucra impreuna pentru a dezvolta idei noi.
Spațiile închise au fost plasate în jurul elementelor structurale majore centrale, lăsând zonele din apropierea fațadei scufundate în lumină naturală. Acest lucru a permis angajaților care lucrează în spațiul deschis să se bucure de priveliștile frumoase pe care le oferă etajele 11 și 12. Presărate în jurul spațiului deschis, oamenii vor găsi petice colorate de covor care marchează zonele deschise de colaborare dotate cu ecrane TV.