Proiecte

In 19 ani de activitate in Romania am finalizat peste 7500 de proiecte.

Secom

Un design biofilic

Testimoniale

Misiunea noastra a fost sa ii sprijim pe partenerii de la Secom in procesul de mutare in noile premise si sa le propunem un design care sa le aduca natura in spatiul de birou.
Tudor Borsan, Project Director, COS

Design-ul biofilic este un mod inovativ de amenajare a locurilor in care traim, lucram si invatam. Acest concept spune ca oamenii au nevoie biologica de a fi conectati cu natura la un nivel psihic, dar si mental si social si aceasta conexiune le influenteaza confortul si productivitatea.

Viziunea companiei Secom de a conecta oamenii si natura a fost punctul de plecare pentru amenajarea noului lor sediu, o cladire inovativa de 2 etaje, a carei structura circulara permite patrunderea luminii naturale. Misiunea noastra a fost sa ii sprijinim in procesul de relocare in noile premise, dar si sa aducem natura in spatiul interior, printr-un concept de design coerent, inspirat de biofilie.

Sustenabilitatea a jucat un rol decisiv in alegerea furnizorilor pentru materiale, produse si elemente de amenajare. Calitatea produselor, dar mai ales certificarile legate de dezvoltarea durabila i-au determinat pe reprezentantii Secom sa aleaga mobilierul Steelcase si mocheta Interface ca principale elemente pentru viitorului spatiu. Angajatii Secom se bucura astfel de un mediu de lucru proaspat, cu zone de intalnire informale pline de culoare, ce au un rol de stimulare si reconfortare.

 

Client: Secom

Industrie: Food/Health

Profil Companie: Importator si distribuitor de suplimente alimentare naturale

Activitati: Design & build

Suprafata: 600 mp

Data Finalizare Proiect: 2012

Locatie: Calea Bucuresti nr 83-85, Tunari, Ilfov

Arhitect: Dragos Miler, COS

Constructie: COS

Nr. Posturi de Lucru: 45

COS

WorkLab – urmatorul pas in conceptul de Open Space

Testimoniale

Prin WorkLab, am facut un pas inainte catre un mediu de lucru flexibil si dinamic.
Corina Maxim, Arhitect, COS

WorkLab – urmatorul pas in conceptul de Open Space

De 17 ani pe piata din Romania, compania COS a fost implicata alaturi de clientii sai in peste 7000 de proiecte de amenajare a spatiilor de birouri. Cand a venit momentul pentru transformarea propriului sediu din Victoria Business Park, arhitectul Corina Maxim a creat un concept avangardist, ce permite angajatilor sa isi adapteze spatiul activitatilor in curs, totul pentru o experienta cat mai buna de lucru.

Sediul de 1000 de metri patrati al companiei a fost restructurat in zona de Hot Desking si birouri alocate, completate de un spatiu deschis de 173 metri patrati, cuprinzand o zona de intalnire cu clientii, o mini-cafenea si o zona de relaxare - Living Room. In acest spatiu multifunctional situat in zona centrala a WorkLab, angajatii COS au posibilitatea sa lucreze individual, sa colaboreze sau sa discute cu colegii si clientii in moduri alternative.

Echipa de vanzari COS petrece aproximativ o treime din timpul programului la birou, de aceea pentru ea s-a optat pentru un nou sistem de Hot Desking. Persoanele care nu au birouri alocate au libertate sa isi aleaga locul potrivit de lucru in functie de tipul de activitate. Pot folosi nu numai bench-urile inalte din zona de birouri, ci si zonele de Café, Living Room sau unul din birourile din celelalte departamente. Astfel, sansele de a interactiona cu colegii cresc, iar rezultatul este o comunicare imbunatatita in proiecte.

Creation Room este un concept inspirat de Steelcase, lider mondial în industria mobilierului pentru birouri si partener COS. Este un spatiu deschis de intalnire cu clientii, care ofera echipei de vanzari posibilitatea sa creeze împreuna cu acestia, intr-o atmosfera informala, premizele unui viitor proiect. Masa de intalnire este inconjurata de mostre de la toti furnizorii COS, ce pot fi analizate si comparate pe mobilierul alb din apropiere.

Café este o mini - cafenea inspirata de designul celebrelor cafenele americane, preferate de angajati pentru intalniri de afaceri. Situata chiar in centrul WorkLab, ea este un loc alternativ unde angajatii COS pot lucra individual sau pot invita clientii la o discutie relaxata deasupra unei cesti de cafea.

Pauzele sunt importante pentru a ne mentine productivitatea si starea de spirit pozitiva in timpul programului de lucru. Zona de Living Room este un spatiu confortabil, cald, ce recreeaza atmosfera intima de acasa, unde angajatii COS se pot retrage pentru un moment de introspectie, pentru a-si reincarca bateriile si a-si recapata concentrarea.

 

Client: COS

Industrie: Design de interior si fit-out

Profil companie: Lider in consultanta si design pentru spatiul de lucru, fit-out, lucrari electrice si mecanice, management de proiect si furnizor de mobilier si mocheta pentru spatiile de birouri.

Activitati: Design de spatii de lucru

Suprafata: 1000 mp

Data finalizare proiect: Noiembrie 2014

Locatie: Victoria Business Park

Proiect de arhitectura: arh. Corina Maxim

Unilever Romania

Deschiderea sustine colaborarea intensiva.

Testimoniale

Pentru acest proiect deosebit, am lucrat impreuna cu arhitectii de la AMA Design pentru a ne asigura ca mix-ul dintre vechi si nou este impecabil.
Tudor Borsan, Project Director, COS

Mediul de lucru ar trebui sa fie mai putin un loc de productie si mai mult un loc dedicat schimbului de idei. Aceasta a fost credinta care a inspirat gigantul de bunuri de larg consum Unilever sa-si reamenajeze biroul din Baneasa Business & Technology Park, Bucuresti.

Compania de arhitectura AMA Design a fost selectata sa creeze noul spatiu de birou intr-un mod unic si personalizat, capabil sa reflecte cultura organizationala a clientului. Datorita relatiei de afaceri pe termen lung cu Unilever, datand inca din 1998, am fost selectati sa implementam conceptul de arhitectura, redefinind astfel spatiul de lucru de 2500 de metri patrati.

Intentia clientului a fost sa treaca de la o cultura individualista la un spatiu deschis, chiar si pentru liderii seniori, optimizand fluxul de informatii si imbunatatind atmosfera de lucru. De aceea, schimbarea a inceput prin regandirea planului spatiului, dominat inainte de birouri inchise, trecand astfel la o amenajare deschisa si spatioasa. Mentinand acelasi spirit dinamic, a fost adoptat conceptul de hot desking, ceea ce inseamna ca mai multi angajati au acum posibilitatea de a folosi un singur post de-a lungul unei perioade de lucru, prin rotatie. Aceasta amenajare alternativa ofera multe avantaje: optimizarea spatiului si crearea unui mod de lucru mult mai flexibil.

De la schimbarile in structura spatiului de lucru, arhitectii s-au concentrat mai apoi catre personalizarea mobilierului. Conceptul propunea imbinarea unor obiecte de mobilier existente cu mobilierul Steelcase si accesorii personalizate (lampi, tablouri etc). In aceasta etapa, am lucrat impreuna cu arhitecti de la AMA Design pentru a ne asigura ca mix-ul dintre elementele vechi si cele noi va fi perfect. Diversele sali pentru intalniri si zonele de relaxare si brainstorming au fost la randul lor adaptate si personalizate. Fiecare sala de intalnire a fost denumita dupa un produs Unilever si dotata cu accesorii pentru a reflecta identitatea brandului. Mai mult, mocheta este diferita in fiecare dintre aceste spatii, pentru a accentua inca o data unicitatea.

Client: Unilever Romania

Industrie: FMCG

Profil Companie: Companie Multinationala de Bunuri de Larg Consum

Activitati: Design & build

Suprafata: 2500 mp

Data Finalizare Proiect: Mai 2013

Locatie: Baneasa Business and Technology Park, Bucuresti

Arhitect: AMA Design

Project Management: COS

Constructie: COS

Nr. Posturi de Lucru: 200

Volksbank Branches

Design indraznet intr-un mediu formal

Testimoniale

Un element important in procesul de rebranding al bancii Volksbank din anul 2013 a fost reamenajarea sucursalelor lor existente, o etapa in care i-am asistat prin furnizarea de mobilier de birou contemporan.
Ionut Munteanu - Senior Project Director, COS

Un element important in procesul de rebranding al bancii Volksbank din anul 2013 a fost reamenajarea sucursalelor lor existente, o etapa in care i-am asistat prin furnizarea de mobilier de birou contemporan.

Proiectul a constat in remobilarea a 130 de sucursale si s-a incheiat in aprilie 2014. Datorita dimensiunii mari a proiectului, principala noastra provocare a fost timpul foarte scurt dedicat fiecarei sucursale. Pentru a nu intrerupe activitatea zilnica, lucrarile s-au petrecut numai in timpul weekend-ului. Cu alte cuvinte, personalul isi termina programul vineri seara intr-un spatiu de lucru, ca apoi sa-l gaseasca complet schimbat luni dimineata.

In privinta design-ului sucursalelor, reprezentantii bancii au ales un concept indraznet, foarte luminos si ingrijit. Mobilierul standard a fost completat de receptiile custom-made, cu lampi mari, albe si un design nonconformist al mochetei, ce creaza un aspect cu totul neasteptat pentru un mediu bancar.

Client: Volksbank Romania

Industrie: Banking

Profil Companie: Banca austriaca prezenta in Romania din anul 2000

Activitati: Mobilier de birou si mocheta

Suprafata: 100-300 metri patrati pe sucursala

Data Finalizare Proiect:2014

Locatie: In toata tara

Arhitect: BL+ASSOCIATES

Oracle

Un birou pentru noua generatie: Millennials

Testimoniale

Noua generatie are nevoie de colaborare spontana. Zonele de lounge amenajate in spatiile de trecere faciliteaza aceste interactiuni informale.
Arch Delia Alexandra Didea - Senior Project Director at COS

O noua generatie isi ocupa binemeritat locul in spatiul de lucru - Millennials (nascuti dupa 1980). Ei pot lucra de oriunde, au nevoie de spatii deschise si relaxate de colaborare si folosesc biroul intr-un mod fluid si informal. Compania Oracle a luat in considerare acest lucru la finalul anului 2010 cand s-a extins, angajand o noua generatie de tineri. Au stiu ca au nevoie sa proiecteze un mediu de lucru prietenos si motivant, in concordanta cu cultura organizationala foarte dinamica a companiei. 

Aflata intr-o crestere constanta, compania isi relocheaza diverse departamente de la o cladire la alta, iar mobilierul pe care il folosesc trebuie sa fie durabil si usor de reconfigurat pentru a rezista diverselor cicluri de demontare si instalare.  De aceea, piesele de mobilier Steelcase au fost o alegere naturala, inca din 2002, de cand compania a ramas fidela acelorasi game de produse. Proiectul desfasurat in cladirea de birouri Nusco a avut rezultate excelente, spatiul deschis incluzand 100 de statii de lucru a fost completat de zone de colaborare deschise, sali de intalnire flexibile si o cafeteria spatioasa si luminoasa. Design-ul in culori intense al mochetei Interface a adus orientare in spatiu, prin separarea zonelor de lucru de cele de circulare.

Oracle a inteles foarte bine nevoile noii generatii si le-a imprimat in mediul de lucru si in cultura. Angajatii lucreaza de multe ori in echipe, iar spatiul de birou le ofera diverse zone pe care le pot alege in functie de activitatea desfasurata sau preferinte.

Client: Oracle Romania

Industrie: Information Technology

Profil Companie: Companie multinationala din industria calculatoarelor, cu sediul in Redwood City, California

Activitati: Furnizare de mobilier si mocheta

Suprafata: 4 000 mp

Data Finalizare Proiect: Ianuarie 2011

Locatie: Nusco Tower, 11-15th Floors, Bucharest

Arhitect: Cub Architecture

Nr. Posturi de Lucru: 500

eMag & Flanco

Un design dinamica pentru o industrie dinamica

Testimoniale

Aveam nevoie de un birou care sa ne reprezinta in totalitate si sa ne permita sa ne dezvoltam in permanenta.
Iulian Stanciu - eMag General Manager

In 2011, datorita dezvoltarii rapide a companiei, eMag, cel mai mare magazin online din Romania, avea nevoie sa isi relocheze sediu central din Bucuresti. Cand s-a hotarat ca va exista un sediu comun cu Flanco, eMag ne-a ales ca furnizor pentru conceptul de design si fit-out al noului birou din Swan Office & Technology Park, o cladire verde, certificata BREEAM.

Activitatea eMag si Flanco avea nevoie sa se desfasoare intr-un spatiu functional, flexibil si estetic, pentru a raspunde cerintelor angajatilor, majoritatea sub 30 de ani. Asadar, cand ne-au cerut sa le concepem design-ul, am stiu ca e nevoie de ceva diferit. Arhitectii nostri s-au jucat cu materiale diferite si au folosit un mix indraznet de culori, alese atent pentru a se potrivi cu fiecare zona, pentru a obtine o nota optimista si increzatoare, inspiratoare pentru angajati.

Ca o nota design-ul final, ne-am lasat creativitatea libera la proiectarea zonei de agrement, un loc unde oricine poate veni sa se relaxeze sau sa organizeze sesiuni de brainstorming.

Client: eMag & Flanco

Industrie: Retail & Technology

Profil Companie: eMag, cel mai mare magazin online din Romania si Flanco, retailer de electronice, electrocasnice si IT&C, nr 2 in Romania

Activitati: Relocare a HQ, design de birou si constructii

Suprafata: 3 500 mp

Data Finalizare Proiect: Octombrie 2011

Locatie: Swan Office & Technology Park

Arhitect: Arch. Corina Maxim, COS

Constructie: COS

Nr. Posturi de Lucru: 300

Tecnoservice

Exprimarea brand-ului prin spatiu

Testimoniale

Sustenabilitatea, o componenta importanta a brand-ului Tecnoservice, a determinat alegerea unor produse premium, prietenoase cu mediu - mobilier de birou Steelcase si mocheta Interface.
Mihaela Udriste, COS

Cu o experienta de 15 ani in domeniul ingineriei, Tecnoservice este lider pe piata proiectelor legate de fabricile producatoare de energie din Romania. Cresterea rapida a companiei si dorinta de a oferi angajatilor sai un spatiu de lucru modern au fost principalele motive pentru care au decis sa se relocheze intr-o cladire verde - clasa A - la inceputul anului 2013. 

Impreuna cu clientul, am desenat un concept de design care sa permita o extindere viitoare, tinand cont ca organizatia este intr-o continua crestere. Amenajarea spatiului a fost gandita atent pentru a incorpora identitatea de brand a companiei, avand ca principale coordonate calitatea, eleganta si puterea. Clientul a fost incantat de ideea arhitectului COS de a include culorile brandului in mobilier si elementele arhitecturale, incluzand mocheta si decoratiuni. Sustenabilitatea, o alta componenta importanta a brand-ului Tecnoservice, a determinat alegerea unor produse premium, prietenoase cu mediu -  mobilier de birou Steelcase si mocheta Interface. Rezultatul final: un spatiu luminos si contemporan, ce sprijina perfect evolutia companiei si nevoia de schimbare.

 

Client: Tecnoservice

Industrie: Inginerie

Profil Companie: Proiecte legate de fabricile producatoare de energie

Activitati: Design & build

Suprafata: 700 mp

Data Finalizare Proiect: Ianuarie 2013

Locatie: Swan Office & Technology Park, Bucharest

Constructie: COS

Arhitect: COS

GlaxoSmithKline (GSK) Romania

Well-being @ work.

Testimoniale

Daca am putea sintetiza intr-o propozitie factorul principal care a contribuit la o colaborare atat de buna cu clientul nostru, ar fi ca am inteles foarte bine misiunea GSK si am lucrat pentru a crea solutii pentru o viata mai buna pentru angajatii companiei.
Mihaela Udriste, Senior Project Director, COS

Realizeaza mai multe, simte-te mai bine, traieste mai mult! - este misiunea GSK si totodata punctul de start pentru planificarea noului sediu central al unuia dintre liderii din piata de farmaceutice, prezent in Romania de mai bine de 20 de ani. 

Era nevoie ca noul spatiu sa incorporeze filosofia mediului de lucru GSK, ce desfiinta separarea clasica dintre management si angajati si incuraja colaborarea, lucrul in echipa si impartasirea informatiei intr-o varietate de spatii de lucru. Astfel, strategia noului birou a insemnat alocarea posturilor destinate lucrului individual, dar si un spatiu generos pentru colaborare, in zonele deschise si in cele inchise. In acelasi timp, spatiul de lucru faciliteaza tranzitia rapida de la munca individuala la colaborarea de grup.

Solutia a fost crearea unui spatiu generos deschis – echipat cu mobilier flexibil si inteligent de la Steelcase – si crearea multiplelor zone de colaborare. In acest scop, arhitectul a gandit cateva camere de interactiune, cu o suprafata de lucru potrivita pentru o persoana sau un grup mic, oferind suport tehnic si confort.

Birourile private care gazduiau managementul au disparut. Aceste spatii au fost redefinite pentru a sustine un stil de lucru care, de cele mai multe ori, solicita trecerea rapida de la munca individuala la colaborare. Asa ca toata activitatea managementului se desfasoara in spatiul deschis, langa angajati, dar munca lor individuala este sustinuta de accesul rapid la camere private silentioase.

Inovatia are nevoie de spatii unde oamenii pot sa impartaseasca cunostinte si sa construiasca pe ideile fiecaruia. Noi credem ca acesta este cazul birourile GSK, ce dovedesc ca spatiile potrivite ajuta organizatiile sa lucreze mai bine.

Client: GlaxoSmithKline (GSK) Romania

Industrie: Pharma

Profil companie: Unul dintre liderii globali in cercetare farma si sanatate, avand sediul central in Regatul Unit si reprezentata la nivel global in peste 100 de tari.

Activitati: Fit-out, mobilier, relocare

Suprafata: 2780 mp

Data finalizarii proiectului: Decembrie 2010

Locatie: Cladirea Opera Center etaje 5-6, Bucuresti

Proiect arhitectural: arh. Cristian Ghitau

Design: SL&A International Inc.

Constructie: COS

Nr posturi de lucru: 178

Plexus

Un birou high-tech care conecteaza oamenii

Testimoniale

Luand in considerare relatia de business stransa cu Plexus si satisfactia exprimata de catre toti angajatii in legatura cu noul spatiu de lucru, consideram proiectul un succes.
Marius Marza - Senior Project Director, COS

In 2011, Plexus a decis sa se mute dintr-un spatiu inchiriat in propria lor cladire, in complexul Euro Business Park, Oradea, si sa grupeze intr-un singur loc fabrica, depozitul si birourile.

In prima faza, COS a intrat in proiect ca subcontractor de fit-out pentru GSE Group, lider european in design si constructie pentru piata de cladiri profesionale, responsabil pentru cladirea Plexus.

GSE ne-a facut apoi legatura cu Plexus, ca potential furnizor de design si mobilier de birou. Datorita promptitudinii si abordarii noastre, Plexus ne-a acordat toata increderea pentru implementarea noului spatiu de lucru, iar noi am fost incantati sa lucram pe un proiect de o asemenea anvergura. Am dedicat un manager de proiect local, responsabil pentru coordonarea a 150 de oameni, in calitate de subcontractori pentru COS.  Majoritatea materialelor de constructie au fost importate direct din Germania, Franta sau Republica Ceha. Astfel am reusit sa mentinem proiectul in buget si sa oferim in acelasi timp calitate foarte buna.

Cand am abordat conceptul de design, am pornit de la viziunea clientului, ca toata lumea care intra in sediul de doua etaje sa simta imediat ca Plexus este o companie de tehnologie. In plus, era necesar sa cream un mediu atractiv pentru profesionisti, pe o piata caracterizata de o competitie semnificativa pentru retentia angajatilor tehnici.

Am propus un design de birou contemporan cu un aer hi-tech, separat in doua arii distinctive: zona de lucru pentru angajati si zona pentru clienti. Open space-ul arata foarte spatios, datorita alegerii de materiale si culori pentru posturile de lucru: alb si gri pentru pereti si mobilier, cu accente de culoare albastra si rosie.

Zona pentru clienti, punctul forte al spatiului de birou, serveste drept prezentare a companiei pentru partenerii sai.

Client: Plexus Services

Industrie: Technologie

Profil Companie: Lider in industria de servicii electronice

Activitati: Design si fit-out, mobilier

Suprafata: 5500 mp

Data Finalizare Proiect: Iunie 2012

Locatie: Euro Business Park, Oradea

Design: Arh. Corina Maxim, COS

Constructie: COS

Nr. Posturi de Lucru: 200

Teva Pharmaceuticals

Cum aduci natura la birou

Testimoniale

Light was an important consideration for this project but it was also one of the biggest challenges. In the end, we managed to reconfigure the electrical installations found in the space, initially designed for hotels.
Tudor Borsan, Project Director, COS

Colaborarea noastra cu Teva a inceput in 2009, cand compania a initiat activitatile pentru relocarea intr-un nou spatiu de birouri.  La acel moment, COS a fost numit furnizor pentru conceptul de design si constructie al noului spatiu. Datorita colaborarii de succes, atunci cand au decis sa isi schimbe din nou locatia in 2012, in hotelul Marriott, reprezentantii companiei au continuat sa aiba incredere in noi.

Teva inseamna "natura" in lima ebraica (Teva Pharmaceuticals are sediul central in Israel), asadar, punctul de plecare al conceptului de amenajare a fost chiar numele companiei. Design-ul se dorea a fi proaspat si natural, iar pentru asta am folosit cat mai multe elemente inspirate din natura, de exemplu modele ale frunzelor de bamboo pentru partitii sau diferite tipuri de verde pentru mobilier, mocheta si tapet.

Dincolo de partea estetica, provocarile au fost legate de spatiul fizic. Proiectat initial ca hotel, spatiul era marcat de un coridor ingust, opac, ce trebuia reconfigurat intr-o zona deschisa, luminoasa si prietenoasa, pentru primirea vizitatorii, dar si ca zona de trecere pentru angajati. Pentru a obtine impresia unui loc mult mai spatios, arhitectul COS a ales sa pozitioneze receptia intr-un mod mai neobisnuit, chiar dedesubtul unui tavan iluminat, completat vizual de un model circular al mochetei. Aspectul formal al birourilor inchise, caracteristic industriei farmaceutice, a fost temperat de partitiile transparente, ce insufletesc comunicare si colaborarea intre departamente.

 

Client: Teva Pharmaceuticals

Industrie: Farma

Profil Companie: Companie specializata in dezvoltarea, producerea si vanzarea de produse generice si medicamente specializate

Activitati: Office design & build

Suprafata: 1 200 mp

Data Finalizare Proiect: August 2012

Locatie: Grand Offices Marriott, 90, Bucharest

Arhitect: Arch. Corina Maxim, COS

Constructie: COS

Nr. Posturi de Lucru: 55

L'Oreal Romania

Puritate, frumusete si stiinta

Testimoniale

Desi proiectul s-a confruntat cu diverse  greutatii , echipa COS a reusit sa mentina un ritm bun al lucrarilor si a gasit optiuni creative si calitative, oferind produse finale de o calitate exceptionala.
Richard Matalon - General Manager L'Oreal Romania

Fiind localizat intr-o cladire de birouri ce nu mai corespondea standardelor companiei, sediul L'Oréal a fost mutat intr-o noua locatie cu facilitati imbunatatite, ce ofera angajatilor un mediu de lucru spatios, modern si ingrijit. Rolul nostru a fost sa sprijinim clientul in procesul de relocare, oferind o gama completa de servicii: arhitectura, management de proiect, fit-out, furnizare de mobilier si servicii de mutare.  

Industria cosmetica are ca fundamente puritatea, frumusetea si stiinta de ultima ora. In consecinta, clientul a optat pentru un design minimalist, transparent, deschis si foarte modern. Structurat ca open space, spatiul de lucru ofera flexibilitatea in cazul schimbarilor organizationale si nevoilor de comunicare. Delimitarile si organizarea au fost lucruri importante de care am tinut cont, si in acest scop am plasat dulapuri de dimensiuni medii pentru a separa departamentele si a asigura spatii generoase de depozitare.  Pastrand birourile ordonate, se mentine si aspectul ingrijit al spatiului de lucru pe termen lung.

Prima impresie conteaza, asadar receptia L'Oréal, aflata intr-o zona foarte circulata, a avut parte de atentie speciala, printr-un design ce reflecta identitatea corporativa a companiei.

Client: L'Oreal Romania

Industrie: Cosmetica

Profil Companie: Parte din grupul francez L'Oreal, lider la nivel mondial in industria cosmetica

Activitati: Relocare, Design&Build

Suprafata: 2000 mp

Data Finalizare Proiect: Mai 2009

Locatie: Floreasca Business Park, Bucharest

Arhitect: Arch. Anca Andreea Badea

Constructie: COS

Nr. Posturi de Lucru: 128

Cegeka

Technology & Wellbeing

Testimoniale

COS acted like consultants and provided us valuable advice regarding interior design. The result is a great one, a colorful and happy office where coziness and professionalism mix in a good manner.

Ruxandra Rades, HR Business Partner Cegeka Romania

Incepand din iunie 2013, Cegeka Romania, subsidiara a Benelux ICT Provider, ocupa 3 niveluri si o suprafata totala de 1620 metri patrati in cladirea Tower Center International, la doar  2 minute distanta de Piata Victoriei. Rolul nostru a fost sa ii asistam de-a lungul procesului de relocare, avand doua obiective: proiectarea unui spatiu de lucru confortabil si relaxant, potrivit pentru nevoile angajatilor, ce exprima in acelasi timp ideea de tehnologie, permitand companiei sa atraga si sa retina angajatii valorosi.  

Cu aceasta misiune, am inceput planificarea unui spatiu flexibil, luand de asemenea in considerare cresterea planificata a companiei din urmatoarele luni. Zonele spatioase si dinamice din open space, cu o capacitate de aproximativ 250 de statii de lucru, sunt completate de o gama larga de sali de intalnire, fie pentru activitatea individuala, cat si pentru echipe. Acestea din urma sunt dotate cu tapet Memerase cu suprafata de scris - ce creeaza o atmosfera placuta si creativa. Cateva elemente importante care contribuie la imbunatatirea confortului angajatilor sunt scaunele ergonomice Steelcase si sala de masaj, unde fiecare angajat are posibilitatea sa se deconecteze de doua ori pe luna, oferind si o experienta placuta in timpul unei zile obisnuite de lucru.

In ceea ce priveste branding-ul, valorile companiei se pot observa prin intregul spatiu. Brandul este insertat, la propriu, in mediul de lucru - de la elemente de decor de pe pereti pana la modelul din mocheta Interface.

 

Client: Cegeka

Industrie: IT & C

Profil companie: Full-service ICT provider

Activitati: Relocare, office design & build

Suprafata: 1650 sq m

Data finalizare proiect: Iunie 2013

Locatie: Tower Center International Building, Bucharest

Arhitect: Corina Maxim, COS

Design: Denis Lambru

Constructie: COS

Numar posturi de lucru: 246

Thomsons Online Benefits

Un birou in care te simti ca acasa

Testimoniale

Spatiu de lucru arata, dupa finalizare, exact asa cum ne doream. Ne ofera flexibilitatea de care aveam nevoie si este un loc unde ne place sa lucram si sa traim in fiecare zi.
Julien Lefort - Training and Development Manager, Thomsons Online Benefits

La mai putin de un an de la infiintarea sediului lor din Romania, compania Thomsons avea nevoie sa se extinda si sa isi alinieze design-ul biroului din Cluj la standardele sediilor lor internationale. Misiunea noastra a fost sa cream un spatiu similar in Cluj cu cele din UK sau Singapore si sa ne asiguram ca oriunde mergi in biroul Thomsons, simti ca apartii de o singura echipa mare. In acelasi timp, trebuia sa avem in vedere ca noul design sa fie suficient de flexibil pentru a acomoda 90 de statii de lucru in 450 de metri patrati.  

Reprezentantii Thomsons au planuit o cresterea rapida pentru noul lor birou din Cluj si, ca parte din acest plan, rolul nostru a fost sa folosim strategic spatiul, permitandu-le sa se extinda intr-un ritm rapid fara a se simti aglomerati. Rezolvarea acestei probleme a fost biroul tip bench de la Steelcase. Bench-ul se potriveste pentru diferiti utilizatori si este foarte flexibil, permitand extinderea la nevoie, ceea ce rezolva constrangerile spatiale.

In alegerea modului de exprimare a culturii organizationale Thomsons - de altfel, una foarte vie si colorata, am inceput prin a reflecta identitatea de brand din zona de intrare, printr-un cerc roz de mari dimeniuni, inserat in mocheta si inspirat din logo.

Un echilibru placut a fost realizat prin combinarea zonelor de relaxare cu sali de intalnire formale si informale, pufuri colorate si un punct de servire a ceaiului. Noul sediu include de asemenea sali de training flexibile folosite in cadrul diviziei de invatare a companiei- Thomsons Learning Academy.

Am introdus o nota neconventionala prin utilizarea cosurilor de rachita pentru depozitarea lucrurilor personale ale angajatilor, o alegere aparent neobisnuita pentru un birou corporativ, care in schimb a ajutat la economisirea de metri patrati pretiosi si a adus spirit cald si familiar la birou.

Client: Thomsons Online Benefits, Cluj

Industrie: Financial services

Profil Companie: Furnizor britanic de software pentru pachete de beneficii pentru angajati

Activitati: Office design & build

Suprafata: 765 mp

Data Finalizare Proiect: Martie 2013

Locatie: Olimpia Business Center, Cluj - Napoca

Arhitect: Arch. Dragos Miler, COS

Constructie: COS

Nr. Posturi de Lucru: 90

Immofinanz Group

Cand clientul si contractorul impartasesc dorinta pentru perfectiune

Testimoniale

The details and designed elements chosen by the architect are sophisticated and COS met exactly our imagination on how it should look like.
Michael Stromayer - Team Engineering, Immofinanz Group

Relocarea strategica a companiilor Adama si Immofinanz in una din cladirile apartinand portofoliului grupului a presupus alocarea lucrarilor de amenajare unui antreprenor general. 

Cand am fost numiti castigatori ai licitatiei, am stiut ca timpul e cea mai pretioasa resursa, avand la dispozitia doar sase saptamani pentru a finaliza lucrarile. Ele erau extinse simultan pe doua etaje, fiecare urmand sa se fie ocupate de una din cele doua companii. Am urmat un concept de design comun pentru toate birourile grupului din Europa, dezvoltat de un birou de arhitectura cu sediul in Viena. Cos a fost responsabil pentru desenele de inginerie, obtinerea permiselor de constructie, urmate de lucrari de fit-out si instalatii mecanice si electrice. Intentia arhitectului a fost de a reflecta filosofia corporativa a Immofinanz Group in conceptul arhitectural, prin urmare, spatiul trebuia sa fie fluid, deschis si transparent, iar calitatea materialelor - exceptionala.

In zona de intrare am instalat o receptie custom made, monolitica si curbata, un element de mobilier elegant pentru primire angajatilor, dar si a vizitatorii. Zonele functionale pentru personal sunt completate de sali de conferinta echipate cu mobilier premium Steelcase.

 

Client: Immofinanz Group

Industry: Real Estate

Profil companie:Leading European real estate investor and developer

Activitati: Fit-out, furniture

Suprafata: 1 700 sq m

Data finalizare proiect: January 2012

Locatie: Victoria Business Park, Bucharest

Arhitect: Atelier Heiss Architekten Wien

Project Management: Vitalis Consulting

Constructie: COS

Adobe Systems

Liderul in software adopta noi moduri de lucru.

Testimoniale

Cred ca Adobe a apreciat in mod special abordarea noastra holistica. Faptul ca am supervizat toata activitatea, de la managerii de proiect la echipele de instalatii, a insemnat ca suntem capabili sa oferim servicii impecabile.
Tudor Borsan, Project Director, COS

Adobe System Romania este cel mai mare Centru de R&D si campusul sau are extinderea cea mai rapida dintre toate centrele din Regiunea EMEA. Peste 230 de angajati, creativi si pasionati lucreaza pentru dezvoltarea si consumul produselor si serviciilor web.

In ultimii ani, compania a crescut rapid, astfel ca reprezentantii au cautat un furnizor de solutii integrate pentru design-ul si implemenatarea biroului lor din Anchor Plaza, aflat in extindere. Lucrarile au fost initiate in septembrie 2009 si de atunci am furnizat fit-out de interior pentru o suprafata de 4000 mp.

Dorind sa ofere un mediu de lucru de cea mai inalta clasa pentru angajatii sai foarte talentati, compania si-a dorit de asemenea sa vina in intampinarea nevoilor lor pentru mai multa flexibilitate si mobilitate. Solutiile COS au faciliteaza tranzitia de la posturi individuale de lucru la cele comune pentru echipe flexibile. Ecranele si birourile ajustabile pe inaltime de la Steelcase au rezolvat multe probleme ergonomice si au facut discutiile mult mai usoare in cadrul echipelor si intre echipe.

In design-ul simplu, functional si practic am integrat de asemenea si phone-booth-uri ce se pot rezerva pentru conferinte telefonice, iar zonele de meeting au fost echipate cu tehnologiile si accesoriile adecvate: pereti mobili, lumina speciala, panouri acustice, proiectoare video si panou de comanda electronic central.

Client: Adobe Systems Romania

Industrie: Software

Profil companie: Companie americana de software care schimba lumea prin experiente digitale

Activitati: fit-out si mobilier de birou

Suprafata: 4,000 mp

Data finalizare proiect: Decembrie 2011

Locatie: Anchor Plaza, Bucuresti

Proiect de arhitectura: Ostick+Williams

Constructie si instalatii: COS

Nr de posturi de lucru: 80

Contrast Management Consulting & Training.

Un spatiu de lucru armonios.

Testimoniale

Pentru a contrabalansa albul, bejul si griul, care au fost culorile esentiale in estetica acestui proiect, am introdus culoarea corporativa rosie, ca un accent dinamic in spatiu.
Arh. Corina Maxim

Relocarea Contrast Management a avut loc atunci cand compania a lansat o noua divizie de business si a avut nevoie de spatiu aditional pentru desfasurarea trainingurilor. Reprezentantii companiei au ales cladirea centrala premium situata vis-à-vis de Academia de Studii Economice, caracteristica intalnita in special in birourile europene, de obicei localizate langa facultatile economice.

Pentru acest proiect a fost conceputa si implementata o solutie integrata, avant un concept de design de interior consistent, in concordanta cu activitatea de training si consultanta a companiei. Design-ul a fost conceput cu accent puternic pe cerintele de functionalitate si pe dialogul dintre culori si finisaje, care au creat un echilibru intre tonuri calme si aprinse. Am avut in vedere crearea armoniei prin produsele si culorile alese astfel incat sa imbinam nevoile de business cu brandul companiei.

Pentru a satisface nevoia angajatilor de a lucra individual si de a colabora cu colegii, s-a optat pentru birouri Fusion de la Steelcase, ca posturi de lucru, acestea reusind sa se incadreze foarte bine in cultura de lucru de la Constrast management.

Client: Contrast Management Consulting & Training

Industrie: Servicii profesionale

Profil companie: Companie de consultanta si training pe economie si management

Activitati: Office design, partitii, sistem electric eficientizat, mobilier de birou

Suprafata: 450 mp

Data finalizare proiect: August 2011

Locatie: Romana Offices, 20 blvd. Dacia, Bucuresti

Design: arh. Corina Maxim, COS

Constructii & instalatii: COS, COS Technics

Nr posturi de lucru:20

Holcim

Un birou ce gazduieste un brand

Testimoniale

Punctul de plecare in proiectarea punctele de cafea a fost logo-ul companiei . Rezultatul este o reprezentare 3D a logo-ului: sa te pierzi pentru un moment intr-un camp de maci poate duce la duce la discutii mai relaxate si creative.
Arch. Corina Maxim, COS

Initiat in primavara lui 2007, procesul de amenajare al biroului Holcim a fost incheiat dupa doi ani, cand compania s-a mutat in Floreasca Business Park.

Comunicarea intensa si spontana poate aduce rezultate mult mai bune intr-o echipa, mai ales cand se petrece dincolo de granitele traditionale, de aceea reprezentantii companiei au ales un mod de amenajare tip open plan, pentru un efect de transparenta ce incurajeaza schimburile de idei in grupuri. S-au pastrat insa birourile inchise pentru anumite departamente si pentru echipa de management, avand in vedere procesele de lucru ce necesita mai multa concentrare si confidentialitate.

Punctele de servire a cafelei au fost amenajate special pentru a sparge monotonia, vizual si practic. Mediul sobru de birou este intrerupt pe alocuri de zonele de relaxare colorate, avand in vedere ca pauzele pot fi mai eficiente atunci cand sunt separate de restul spatiului de lucru.

Nuantele de bej sau maro inspira o atmosfera calda si primitoare, in timp ce cele de crem deschis si alb creaza un efect de spatiu si lumina.   Calmul vizual intalnit in zonele de lucru face loc pentru culorile indraznete si tonice din spatiile de relaxare, pentru o schimbare de bun augur in mediul de birou. Accentul de culoare pe care l-am folosit este rosu aprins, gasit si in logo-ul companiei. Rezultatul final: un spatiu de birou eficient si modern, pe care angajatii Holcim il folosesc cu placere.

Client: Holcim Romania

Industrie: Constructions

Profil companie: Companie elvetiana producatoare de materiale de constructii

Activitati: Relocare, Design & fit-out

Suprafata: 2600 mp

Data finalizare proiect: April 2009

Locatie: Floreasca Business Park, Bucharest

Constructie: COS

Design: Arch. Corina Maxim, COS

Numar posturi de lucru: approx. 150

Microsoft

Sustine colaborarea si mobilitatea la birou.

Testimoniale

Trasaturile principale ale noului sediu central al lui Microsoft sunt: spatii de lucru nealocate, aplicatii de tip bench si spatiu din abundenta pentru colaborare atat in zonele deschise cat si in cele inchise.
Mihaela Udriste, Senior Project Director, COS

Obiectivul acestui proiect de design de interior a fost obtinerea “avantajelor spatiului de lucru”, un concept inovator dezvoltat de Microsoft care se adapteaza noilor moduri de lucru ale angajatilor, fie la fata locului sau la distanta, de obicei in echipe si prin impartasire de idei.

Microsoft si-a propus sa creeze un birou in care angajatii sa poata schimba zonele de lucru mai des, adaptandu-se astfel la nevoile a mai mult de 60% din personalul mobil. Pentru aceasta, spatiul de lucru de la Microsoft are o pozitionare foarte deschisa cu putine zone de lucru atribuite, combinate cu o varietate de spatii pentru intalniri si proiecte.

Au fost instalate 121 de posturi de lucru, dar design-ul inteligent al spatiului poate gazdui mai mult de atat. Aplicatia de benching care sustine lucrul individual in open space este imbinata cu multiple spatii comune cum ar fi 16 sali de sedinte si cateva phone booth-uri pentru teleconferinte.

Solutiile de mobilier pe care le-am propus au reusit sa indeplineasca diferitele nevoi ale lui Microsoft in ceea ce priveste zonele de conferinte, camerele de discutii, sau spatiile de relaxare. Am introdus produse versatile si le-am adaptat la diferitele stiluri de lucru identificate impreuna cu clientul. Un astfel de exemplu este FlexBox/Steelcase storage pe care l-am customizat pentru a deservi o varietate de aplicatii in birou: spatiu personal de depozitare dublat de locul pentru vizitator, mailbox, si altele.

Client: Microsoft Romania

Industrie: Tehnologia Informatiei

Profil companie: Lider global in solutii de software.

Activitati: Relocare, mobilier

Suprafata: 2,450 mp

Data finalizare proiect: prima faza Ianuarie 2010, a doua faza Iunie 2010

Locatie: City Gate, Bucuresti

Arhitect: Arh. Monika Mayova, Aukett Fitzroy Robinson

Nr posturi de lucru: 121

Pfizer

Un birou luminos, deschis si prietenos.

Testimoniale

Un birou deosebit si foarte util, unde inovatia si proiectele se vad. Biroul este dovada: profesional si smart, la fel ca angajatii.
James Tysoe, Workplace Strategist EMEA Facilities Solutions - Pfizer

Fiind o companie responsabila din punct de vedere social si de mediu, Pfizer a fost interesata sa gaseasca o cladire de birouri verde pentru relocarea din vara lui 2011. S-a ales o cladire certificata LEED, aflata in zona verde a Bucurestiului. Misiunea noastra a fost sa ii sustinem cu designul si cu mobilierul de birou in acest sens.

In termeni de design, a fost ales un spatiu deschis si dinamic, care combina tonuri naturale precum lemnul de acacia si verdele natural, cu o pata de portocaliu, culoare ce stimuleaza activitatea mentala. Mixul de culori imbina armonia, echilibrul, prospetimea si energia.

Pe langa acest efect, griul ofera un impact pozitiv care ajuta la regasirea echilibrului dintre elementele dinamice si naturale, creand in ultima instanta un spatiu care stimuleaza activitatea si interactiunea.

Intentia clientului a fost de a avea un mediu de lucru flexibil si avansat din punct de vedere tehnologic, al sigurantei , al sanatatii, al durabilitatii, dar in acelasi timp placut. S-a dorit un loc in care angajatii sa se simta confortabil. Elemente precum un spatiu larg si luminos, umplut cu lumina naturala, mobilier de culoarea verde si optiuni pentru segregarea reziduurilor si reciclare, au fost aspecte foarte importante pentru client in acest proiect.

In ceea ce priveste mobilierul, am propus diferite tipuri de zone de lucru grupate pentru a crea un peisaj variat in cadrul biroului. Cu forma sa contemporana, simpla si flexibila, biroul Fusion de la Steelcase a facilitat amenajarea unor configuratii mai mici sau mai mari in spatii pentru echipe fara a compromite metri patrati valorosi. Prin adaugarea sinei si a ecranelor Partito, angajatii se pot concentra mai bine, pot comunica usor cu colegii si isi pot organiza spatiul de lucru personal mai usor.

Client: Pfizer Romania

Industrie: Farma

Profil companie: Cea mai mare companie bazata pe cercetare in domeniul farmaceutic

Activitate: Relocare si mobilier

Suprafata: 1,800 mp

Data finalizare proiect: Iunie 2011

Locatie: Willbrook Platinum and Convention Center, Bucuresti

Proiect arhitectural: Graphtech

Consultant design: Arh. Anca Badea, COS

Constructie: Willbrook Construct

Nr posturi de lucru: 182

Steelcase Global Business Center.

Expert in spatiul de lucru si partener pentru comunitate.

Testimoniale

Acest proiect s-a desfasurat sub o presiune temporala considerabila. Am reusit sa il finalizam repede si cu un design grozav datorita colaborarii excelente dintre Steelcase si dealerii sai din Romania. COS ne-a oferit suport local pentru a implementa cel mai bine viziunea noastra de mediu de lucru – cu spatii care starnesc creativitatea, productivitatea si genereaza imbunatatirea proceselor.
Bettina PLASSMANN, Managing Director, Global Business Center Cluj

In septembrie 2012, Steelcase, liderul global in industria producatoare de mobilier de birou, si-a deschis oficial al treilea Global Service Center in Cluj. Misiunea noului GBC Steelcase este de a oferi competenta si servicii pentru regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa), birourilor companiei din America de Nord si organizatiei de vanzari din intreaga lume. Cluj a fost ales datorita fortei de munca inalt calificata, pozitie geografica si compatibilitate culturala.

Pentru noi, a fost cu siguranta o sansa de a lucra pe un proiect semnificativ: am reprezentat Steelcase in Romania pentru mai bine de 16 ani ca partener exclusiv, dar de acum vom lucra cu ei intr-un mod diferit decat eram obisnuiti.

Proiectul a fost coordonat de la distanta de echipa de management de proiect a COS-ului, localizata in Bucuresti, dar vizitele pe santier au avut loc in mod regulat, pentru a asigura incadrarea in termenul de livrare si standardele inalte de calitate.

In ceea ce priveste natura activitatii companiei, design-ul a gravitat in jurul portofoliului de mobilier de birou de la Steelcase. Astfel am ales o culoare neutra pentru mocheta si am introdus o gama larga de produse si finisaje, experimentand in termeni de culoare si materiale utilizate. Ca rezultat, Global Service Center in Cluj poate juca si rol de show-room de mobilier cand este cazul.

Una dintre cele mai importante arii in spatiul de lucru a fost zona de la intrare, gandita pentru ca oamenii sa se intalneasca si sa socializeze. O alta caracteristica intalnita peste tot la Steelcase este spatiul deschis, parte din cultura organizationala a companiei. Singurele exceptii sunt incaperile inchise de sedinte si teleconferinte amenajate diferit: echipate cu o singura masa pentru lucru individual/teleconferinta sau zone confortabile pentru sesiuni interactive.

Steelcase si-a dorit sa fie mai mult decat un investitor in Cluj, un partener adevarat pentru comunitatea locala in care va incepe sa opereze in curand. Pe baza filosofiei “100 de vise pentru Cluj” campania de comunicare a fost lansata, devenind in mai putin de o luna, inainte de deschiderea oficiala a Steelcase GSC, o platforma de dialog pentru opiniile liderilor locali si cele ale localnicilor din Cluj, care isi pot impartasi gandurile si visurile despre viitorul orasului lor.

Client: Steelcase Global Business Center, Cluj Napoca

Industrie: Producator mobilier

Profil companie: Lider global in industria de mobilier de birou.

Activitati: Design de birou si constructie

Suprafata: 900 mp

Data finalizare proiect: Mai 2012

Locatie: Maestro Business Center, Cluj Napoca, B-Dul 21 Decembrie 1989

Arhitect: Arh. Corina Maxim, COS

Constructie: COS

Numar posturi de lucru: 90

Vivacom

O noua imagine corporativa

Testimoniale

Suntem foarte recunoscatori pentru aceasta oportunitate de a ne prezenta serviciile intr-un proiect complex care a solicitat solutii complete de mobilier si fit-out.
Christophe Weller, Managing Partner, COS

In 2010, Vivacom, fosta companie bulgara de telecom, avand 7000 de angajati, s-a aflat in procesul de modernizare a imaginii sale, in noul sediu central din Sofia.

Obiectivele colaborarii noastre au fost relocarea a 1500 de angajati intr-o noua cladire de birouri, instalarea de lucrari de fit-out de interior si extinderea mobilierului cu noi statii de lucru.

Serviciile corporative ale Vivacom erau inainte imprastiate in diverse zone in jurul Sofiei. De aceea, compania a avut nevoie de centralizarea tuturor serviciilor intr-un nou sediu central cu 1500 de angajati.

Cand Vivacom a initiat lucrarile de schimbare si consolidare a birourilor, COS a fost ales sa furnizeze mobilierul si lucrarile de fit-out pentru un spatiu de lucru complex, intins pe 15 etaje. Au fost folosite partitii de gips si sticla, vopsitorie, renovare si personalizare a spatiului de lucru in acord cu noua identitate vizuala a companiei.

Pentru ca proiectul sa decurga fara probleme, am alocat o echipa dedicata pentru lucrarile de fit-out si am tinut intalniri regulate cu reprezentantii companiei pe toata perioada proiectului, astfel putand controla totul de la logistica la schimbarile de ultim moment sau alte obstacole.

Client: Vivacom Bulgaria

Industrie: Telecom

Profil companie: Lider in piata de telecom din Bulgaria

Activitati: Relocare, mobilier, fit-out

Suprafata: 15 etaje

Data finalizare proiect: Iulie 2010

Locatie: 115 I, Tsarigradsko chaussee blvd., Sofia, Bulgaria

Constructie: COS

Nr posturi de lucru: 350 birouri; 1500 scaune

Pentru a afla mai multe despre serviciile si produsele pe care le oferim, descarcati brosurile COS.

Brosura de referinta - a 4a editie

Descoperiti unele dintre cele mai frumoase sedii de companii din Romania in cea de-a patra editie a Brosurii COS.

Descarcati

Reference brochure
2nd Edition

This a collection of some of the best office interior designs we’ve completed over recent years.

Descarcati

Reference brochure
3rd Edition

Discover some of the most beautiful offices in Romania in our second edition of the Reference brochure!

Descarcati
Financial services
  • Arval Romania
  • AVIVA
  • Banca Transilvania
  • Bank of Cyprus
  • BNP Paribas Lease
  • BRD - Groupe Société Générale
  • British American Shared Services Europe
  • CAIB Securities
  • Cardif Romania
  • Cetelem
  • Chartis Romania
  • Citibank
  • Cofidis
  • Commerzbank
  • EBRD
  • Emporiki Bank
  • Eurohypo
  • Fortis Bank
  • Garanta Asigurari
  • Garanti Bank
  • Generali / Ardaf
  • Global Finance
  • Groupama
  • LeasePlan
  • Marfin Bank
  • Mercedes-Benz Leasing
  • Millennium Bank
  • Office Depot Cluj Shared Service Center
  • Piraeus Bank
  • Porsche Leasing
  • Procredit Bank
  • Provident
  • RBS
  • RCI Leasing
  • Swiss Capital
  • Tiriac Holding
  • Unicredit Leasing
  • Visa International
  • Volksbank Leasing
  • Western Union
  • World Bank
Professional Services
  • 1&1 Romania
  • Accenture
  • BDO Audit
  • Bilfinger Berger Baugesellschaft
  • Bulboaca & Asociatii
  • Contrast Management-Consulting
  • Deloitte
  • DLA Piper
  • Ernst & Young
  • Gardiner & Theobald
  • Gide Loyrette Nouel
  • Gilescu & Partners
  • Gras Savoye
  • Icap Romania
  • KPMG
  • Leo Burnett
  • Ludan Engineering
  • Manpower
  • Media Investment
  • Mercury Promotions
  • Nielsen Romania
  • Norr Stiefenhoffer Lutz
  • Ogilvy & Mather
  • PricewatherhouseCoopers
  • Rares
  • Dan si Asociatii
  • Saatchi & Saatchi
  • Schlumberger
  • Schlund & Partners
  • TeamNet International
  • TechTeam
  • TPA Horwath Quintus
  • Transfond S.A.
  • Vitalis
  • White & Case
  • Pachiu SCA
Business Services
  • Accor - Ticket Restaurant
  • Arta Grafica
  • Austral
  • Cheque Dejeuner
  • Daikin Romania
  • Regus
  • Toro
  • World Trade Center
  • Novotel
  • Via Club
Information Technology
  • Advantage Software
  • Bull
  • Cap Gemini Group
  • Cisco Systems
  • Cosmote
  • Ericsson
  • Euronet
  • European Telecom
  • First Data
  • Hewlett Packard
  • IBM
  • Infocont Soft
  • Microsoft
  • Nortel
  • Omnilogic
  • Oracle
  • Orange
  • Phillips
  • SAP
  • Siemens
  • Siveco
  • Skytel
  • UPC Astral
  • UTI Systems
  • Vodafone
Pharmaceuticals & healthcare
    Abbott Product Romania
  • Centrofarm
  • Eli Lilly
  • Europharm
  • Genzyme Biopharma Romania
  • Glaxosmithkline
  • Merck Sharp & Dohme
  • Novartis
  • Novo Nordisk Farma
  • Organon International
  • Pfizer
  • Regina Maria Clinics
  • Sanador
  • Sandoz
  • Schering AG Romania
  • Teva Pharmaceuticals
  • UCB Pharma Romania
Retail services
  • Abbott Product Romania
  • Apa Nova Bucuresti & Ploiesti
  • ArcelorMittal
  • Avon
  • BASF
  • Beiersdorf
  • British American Tobacco
  • Cargill Romania
  • Coca-Cola
  • Colgate-Palmolive
  • Danone
  • Dow Chemical
  • Emag
  • Flanco Retail
  • Friesland Campina
  • Golden Foods Snacks
  • Hilti
  • Intersnack
  • L'Oreal
  • Legrand
  • Lidl
  • Makhteshim AGAN Romania
  • Mars
  • Metro
  • OBI
  • Pepsi Cola
  • Philip Morris
  • Procter & Gamble
  • Royal Canin
  • Saint Gobain
  • Smithfield Ferme
  • Unilever
Construction & Real Estate
  • Ablon
  • Adama
  • AIG Lincoln
  • Alesonor Constructii
  • AMCO
  • AMEC SPIE
  • Amera Grup
  • Anchor Group
  • Bectro Center
  • Bog'Art
  • Bouygues
  • Caelum
  • Canam Steel Romania
  • Carpatcement
  • Cityplex
  • Colas
  • Colas Rail
  • Coldwell Banker
  • Colliers Int
  • DTZ
  • EHL Real Estate Romania
  • EMCT
  • Holcim
  • ICON
  • Lafarge
  • Lindner-Group Romania
  • Neocity
  • New Europe Property Investments plc (NEPI)
  • Porr Constructions
  • Portland
  • Property Partners
  • Ravensdale Investment
  • Romulex Construct
  • OBI
  • Schunk Carbon Technology
  • Skanska
  • Sparkassen Immobilien
  • Steelplus
  • Sunset Properties
  • Synergy Construct
  • The Advisers/Knight Frank
  • Unger
  • Wienerberger
  • Willbrook Management International
Transportation, cargo & energy
  • Air France - KLM
  • Autoklass - Mercedes
  • Automobile Bavaria - BMW
  • BMW
  • Casa Auto Mercedes
  • E.ON
  • Energie Romania
  • Electrica-Soluziona
  • Eneria
  • Eni Romania
  • Gebrüder Weiss
  • GEFCO
  • Giraud International
  • Goodyear
  • Grundfos Romania
  • Hunt Oil Company of Romania
  • IPSO
  • Johnson Controls
  • Lufkin Industries
  • Marquardt Schaltsysteme
  • Mercedes-Benz
  • Michelin
  • Midocar
  • Neptun Trading
  • OMV
  • Petrom
  • Pirelli
  • Porsche Romania
  • Prologis
  • Renault Design Central Europe
  • Renault Trucks
  • Repower Romania
  • Timken Romania
  • Total Lubricants Romania
  • Tramex
  • UPS
  • Vestas
Trade & government
  • Amcham
  • CCIFER
  • European Commission Representation in Romania
  • Ministerul Afacerilor Externe
  • US Aid
  • US Army
Va rugam sa introduceti datele de contact pentru a descarca brosura
Nume
Email    
Are you human?   
Testimonialele clientilor nostri
  • COS a  fost capabila sa analizeze cerintele si nevoile noastre, oferindu-ne solutii inteligente si customizate, la nivelul asteptarilor noastre. Suntem intotdeauna incantati sa lucram cu COS, stiind ca si ei impartasesc aceeasi abordare de business deschisa si moderna, precum si un angajament profund pentru valoare.

    Radu Fertea - Facilities Manager

    Microsoft Romania

  • Desi proiectul a trecut prin mai multe obstacole provenite din surse externe, echipa COS a reusit sa mentina pasul lucrarilor, sa gaseasca solutii excelente si “out of the box” pentru a livra produse finale de cea mai buna calitate. Este placerea noastra sa recomandam COS catre companiile care au nevoie de reloare sau care doresc o improspatare a biroului actual.

    Richard Matalon - General Manager

    L'Oreal Romania

  • COS a reusit sa atinga si chiar sa depaseasca asteptarile noastre, oferind intregii companii o varietate de solutii de scaune de lucru si invatand angajatii despre ergonomie si alte aspecte legate de sanatate si siguranta, dand in acelasi timp dovada de flexibilitate sub presiune.

    Simona Popovici - HR Manager Romania & Bulgaria

    Coca-Cola HBC Romania

  • Detaliile si elementele de design alese de arhitect sunt sofisticate, iar Corporate Office Solutions a raspuns in mod exact modului in care ne-am imaginat biroul. Vom folosi cu incredere serviciile lor in viitor si ii vom recomanda ca fiind un contractant general inalt calificat de fit-out pentru orice partener.

    Michael Stromayer - Team Engineering

    Immofinanz Group

  • In timpul colaborarii am fost impresionati de cunostintele si expertiza COS, de care am beneficiat semnificativ. Profesionalismul si expertiza lor au reprezentat asigurarea ca noi vom avea un interior de birou corespunzator pentru nevoile noastre de business. Poriectul a fost executat in timp, iar COS a avut grija de toate detaliile de la inceput la sfarsit.

    Shakeel Ansari - Managing Director

    ArcelorMittal FCE Romania

  • In timpul colaborarii cu noi, COS a dat dovata de un nivel foarte inalt de profesionalism in rezolvarea solicitarilor noastre si in respectarea deadline-urilor impuse de noi (care au fost extrem de importante pentru succesul proiectului de relocare). Am dori sa multumim intregii echipe implicata pentru implementarea proiectului nostru.

    Duglas Papanicu - Facilities, Car Fleet, EH&S Manager

    British American Shared Services Europe

  • BRD Group Societe Generale a achizitionat mobilier de la Corporate Office Solutions in ultimii 10 ani. Corporate Office Solutions a atins constant asteptarile si nevoile noastre, adesea mergand dincolo de scopul initial si oferind servicii de valoare. Este usor sa lucrezi cu ei, sunt prompti si dedicati calitatii in tot ceea ce livreaza.

    Sorin-Mihai Popa - Deputy Executive Officer

    BRD Groupe Societe Generale

  • COS combina calitatea inalta a produselor si serviciilor sale cu costurile sustenabile pe durata intregului proces. Recomandam cu incredere COS ca un partener de business de mare incredere pentru solutii integrate de spatii interioare si relocari de birouri.

    Valentin Sarbu - Supply Manager

    Eni Romania