Stiri

Cititi cele mai recente informatii despre noi, produsele si evenimentele noastre.
We are Platinum! Again! Distribuiti
Image / We are Platinum! Again!

COS are placerea sa anunte ca a fost numita Platinum Partner pentru 2017, cea mai inalta distinctie pe care o poate primi un dealer Steelcase.

Anul acesta, suntem printre cele 23 de companii (dintre cei 250 dealeri Steelcase din Europa, Orientul Mijlociu si Africa) recunoscute ca parteneri extraordinari. COS a indeplinit numeroase criterii de selectie printre care se regasesc stabilitatea financiara, indeplinirea obiectivelor de vanzari si cerintelor de co-branding ale Steelcase, capacitatea de a gestiona intregul proces, de la evaluarea spatiului de lucru, la proiectarea si implementarea in totalitate a proiectului, crearea de spatii de lucru inteligente care inspira, atrag si motiveaza angajatii, dar si corelarea spatiului de lucru cu obiectivele de business ale clientilor.

Christophe Weller, Managing Partner COS, a declarat:
“Distinctia Steelcase Platinum Partner 2017 este o dovada a angajamentului si implicarii COS in proiectele pe care le gestioneaza, pentru a oferi clientilor nostri produse si servicii de valoare. Suntem foarte mandri sa primim aceasta distinctie, pentru al doilea an consecutiv, ca recunoastere a stabilitatii, increderii si calitatii muncii noastre. As vrea sa multumesc clientilor nostri pentru sustinerea si fidelitatea oferite pe parcursul celor 20 de ani de prezenta COS pe piata din Romania. Impreuna cu echipa, suntem recunoscatori Steelcase pentru ca apreciaza eforturile noastre de a livra clientilor servicii de exceptie”.

Parteneriatul dintre COS si Steelcase a inceput in anul 1998. COS este liderul in consultanta si design de spatii de lucru, partitii, mocheta, lucrari electrice si mecanice, management de proiect si mobilier pentru spatiile de birouri. Avand un portofoliu de 1.700 de clienti si o echipa de 100 de angajati specializati si dedicati, COS a finalizat cu succes peste 10.000 de proiecte, declarand o cifra de afaceri de 31,5 milioane de euro pentru anul 2016.

Cititi si

In Iul 5, 2018 in Comunicate de presa

“De multe ori aducem lucruri personale la birou pentru ca vrem sa ne simtim ca acasa, explica Andrei. Am incercat sa analizam de ce este mai bine acasa, de ce este mai bine sa lucram intr-o cafenea, sau intr-un spatiu public unde suntem inconjurati de mult mai multi oameni decat daca stam la un birou, unde ne simtim intr-un spatiu mult mai “privat”. Ne-am dat seama ca starea de bine de acasa e determinata de anumite elemente, pe care daca le gasim configurate corect intr-un spatiu de birouri, ne poat da acelasi “feeling”.

Mai mult Distribuiti

In Iun 20, 2018 in Comunicate de presa

Ce-și doreau clienții dumneavoastră acum 20 de ani și ce-și doresc acum? Își doreau cu totul altceva. Pe atunci totul era despre maximizarea utilității spațiului de lucru pentru cât mai mulți angajați posibil. Nevoia deintimitate și confidențialitate era mult mai mare, iar birourile închise erau prima alegere. Treptat, sub influența tendințelor internaționale, companiile au mutat focusul pe ușurința comunicării, pe facilitarea colaborării și astfel spațiile de lucru au început să se deschidă.

Mai mult Distribuiti