Stiri

Cititi cele mai recente informatii despre noi, produsele si evenimentele noastre.
Importatorul de mobila de birou COS: Vanzarile vor creste mai rapid in Transilvania Distribuiti
Image / Importatorul de mobila de birou COS: Vanzarile vor creste mai rapid in Transilvania

Christophe Weller, Managing Director al importatorului de mobila de bi­­rou Corporate Office Solutions (COS), spune ca cererea pentru mobila de birou a crescut „substantial“ in pri­ma jumatate a acestui an, el estimand ca ten­dinta se va pastra si in urma­toa­rele 18-24 de luni. Evolutia din primele sa­se luni marcheaza o inversare de trend, du­pa ce piata a scazut in inter­valul 2009-2011, iar in 2012 a stagnat.

„Cererile din piata vor continua sa creas­­ca fie ca vorbim despre renovarea bi­­rourilor in care companiile isi au se­diul sau de mutarea in noi sedii, caz in ca­re este nevoie de mobilier nou“, a afir­mat Weller.

Corporate Office Solutions SRL a inregistrat in 2012 o cifra de afaceri de 50.35 mil. lei (11.3 mil. euro), in crestere cu 35% comparativ cu nivelul din 2011, potrivit informatiilor de pe site-ul Ministerului de Finante. Actionarul majoritar al Corporate Office Solutions SRL din Bucuresti este firma Corporate Office Solutions Ltd inregistrata in Insulele Virgine Britanice, potrivit informatiilor de la Registrul Comertului.

Biroul COS din Bucuresti a fost deschis in 1997, fiind parte din grupul Office Solutions cu birouri in Moscova, St. Petersburg, Kiev si Chisinau.

Greul a trecut

Concurentii COS pe piata mobilierului de birou sunt Mobexpert Office (divizia specializata a celui mai mare grup din industria locala a mobilei, controlat de omul de afaceri Dan Sucu), GreenForest, Hansen, dar si altii.

De la un maxim de 100 mil. euro atins in 2008, piata de mobila de birou a scazut semnificativ ajungand la aproximativ 40 mil. euro in 2011 si 2012. Vanzarile au fost afectate de incetinirea ritmului in care se construiesc noi cladiri de birouri si de contextul economic dificil.

"2010 si 2011 au fost cei mai dificili ani din punctul de vedere al vanzarilor de mobila. Companiile, nesigure pe viitorul domeniului in care activeaza, nu au mai investit in mobilier nou. Acest lucru s-a intamplat peste tot in lume astfel ca nu am vazut firme noi din strainatate care sa vina si sa investeasca in Romania."

Revenirea pe crestere a pietei in prima jumatate a acestui an era asteptata de jucatorii din segmentul mobilei de birou, iar cea mai dinamica regiune este cea a Transilvaniei.

"Aceasta regiune va creste mai rapid ca niciodata. Companiile din Transilvania au si vor avea din ce in ce mai mult de unde sa aleaga dintre cladirile de clasa A", a mai spus Weller.

De unde au venit comenzi de 8.3 mil. euro in S1

Printre cele mai mari investitii noi din Cluj sunt cele ale De'Longhi si Bosch, insa si alte proiecte sunt in derulare, ca de exemplu cel al companiei germane Karl Heinz Dietrich International Exped, care va construi in Parcul Industrial Tetarom III din comuna Jucu un depozit logistic pe un teren de 4.4 hectare, investitia ridicandu-se la 15 mil euro.

In primul semestru al acestui an, COS a inregistrat comenzi de 8.3 mil euro, cu 25 % mai mult comparativ cu acelasi interval din 2012. Evolutia s-a bazat pe companii mari care s-au mutat in sedii noi, dar si pe companii care au decis sa faca in Romania call centere sau centre de dezvoltare software.

In primul semestru al acestui an, printre proiectele COS s-au numarat noul sediu al Generali din Charles de Gaulle Plaza, fabrica de componente electronice si birourile Plexus din Oradea, noul sediu al companiei de constructii Acvatot din Iride Business Park, dar si altele.

Ioana.david@zf.ro

Articol aparut in ZF pe 2 august 2013.

Sursa foto: Sediul Discovery Romania

Cititi si

In Iun 15, 2017 in

Recent, Steelcase ne-a acordat distinctia Platinum Partner 2017, pentru al doilea an consecutiv. Multumim clientilor si echipei COS pentru contributia valoroasa la dezvoltarea unui parteneriat de succes, care a facut din nou posibila aceasta recunoastere.

Mai mult Distribuiti

In Apr 21, 2017 in

“Peisajul de lucru trebuie sa fie unul care sa stimuleze, nu sa ingradesca. Aceasta abordare nu mai este una ideala si nu mai face parte din concepte rezervate viitorului, este un factor prezent si critic si il observam in cerintele companiilor care inca reactioneaza la dinamica actuala si ar trebui sa anticipeze si sa fie deschisi sa pregateasca mediul de lucru pentru viitor”, a mai spus Arh. Andrei Angelescu.

Mai mult Distribuiti