Stiri

Cititi cele mai recente informatii despre noi, produsele si evenimentele noastre.
Cum arata sediul Arval: un birou care iti da o stare de bine Distribuiti
Image / Cum arata sediul Arval: un birou care iti da o stare de bine

Culori calde, care te fac sa te simti in familie, elemente naturale, spatii informale si de relaxare se imbina pentru a crea un mediu de lucru care pur si simplu iti da o stare de bine. Astfel, ar putea fi descris noul sediul Arval din zona de nord a Capitalei.

Compania Arval s-a mutat in noul sediul la inceputul lunii noiembrie 2014, intr-o cladire din nordul Capitalei, nu foarte departe de vechiul sediu al companiei, iar pentru amenajarea noului birou a lucrat cu specialistii COS.

Mutarea, potrivit oficialilor Arval, a fost dictata in primul rand de cresterea companiei, "crestere care s-a evidentiat in primul rand prin marirea numarului de angajati. Acestia aveau nevoie de mai mult spatiu si conditii de munca si mai bune. La Arval, oamenii sunt foarte importanti si incercam sa le oferim conditii de lucru din ce in ce mai bune (…)”, au spus reprezentantii companiei, care au mentionat ca pornind de la aceste premise au selectat birourile in care s-au relocat, dorind o imbinare intre specificatiile unei cladiri de birouri premium si caldura unei arhitecturi care sa iasa din paradigma peretilor de sticla.
In noul sediu Arval lucreaza o echipa de 51 de persoane, iar conceptul amenajarii biroului a tinut cont atat de nevoile specifice ale businessului, cat si de confortul angajatilor, atat fizic, cat si cognitiv si emotional. „Cand ne gandim la confort ne gandim la toate cele 3 dimensiuni : confort fizic, cognitiv dar si emotional. Birourile noastre au fost special create pentru a inspira o stare de bine”, spun oficialii Arval.
“Am folosit culori care inspira calm si un spirit familial, primitor si multe elemente naturale, integrate in obiecte personalizate”, a declarat Christophe Weller, managing partner COS, compania care s-a ocupat de amenajarea spatiului de birouri. Preponderenta spatiilor deschise din noul sediu Arval este covarsitoare, aproximativ 80%, fapt care inlesneste munca in echipa. „Structura de lucru cea mai eficienta in cadrul grupului Arval este Account Team-ul care regrupeaza la aceeasi masa oameni din departamente diferite pentru o mai buna si mai rapida comunicare intre membrii echipei”, au mentionat reprezentantii companiei Arval. In intampinarea acestei nevoi vin si spatiile de lucru informale.
Sediul Arval Romania dispune de 3 sali de conferinte, 2 quiet room –uri si 2 puncte de meeting informal situate in open space. „Avand in vedere ca ne-am mutat intr-un spatiu mult mai mare, una dintre dorintele la care am tinut foarte mult a fost sa amenajam pe langa deja traditionalul spatiu de bucatarie, si un spatiu de relaxare. Acest spatiu de relaxare exista si este dotat cu fotolii, Wii si mini biblioteca”, spun oficialii companiei.

Fondata in 1989 si detinuta in totalitate de catre BNP Paribas, compania Arval este specializata in leasing operational cu servicii incluse. Compania este prezenta in 25 de tari cu peste 4.000 de angajati, iar in alte14 tari printr-o retea de parteneri, potrivit unor date anterioare.

Cititi si

In Iun 15, 2017 in Articole (COS in presa)

Recent, Steelcase ne-a acordat distinctia Platinum Partner 2017, pentru al doilea an consecutiv. Multumim clientilor si echipei COS pentru contributia valoroasa la dezvoltarea unui parteneriat de succes, care a facut din nou posibila aceasta recunoastere.

Mai mult Distribuiti

In Apr 21, 2017 in Articole (COS in presa)

“Peisajul de lucru trebuie sa fie unul care sa stimuleze, nu sa ingradesca. Aceasta abordare nu mai este una ideala si nu mai face parte din concepte rezervate viitorului, este un factor prezent si critic si il observam in cerintele companiilor care inca reactioneaza la dinamica actuala si ar trebui sa anticipeze si sa fie deschisi sa pregateasca mediul de lucru pentru viitor”, a mai spus Arh. Andrei Angelescu.

Mai mult Distribuiti