Stiri

Cititi cele mai recente informatii despre noi, produsele si evenimentele noastre.
COS estimeaza afaceri de 15 mil. euro in 2013 Distribuiti
Image / COS estimeaza afaceri de 15 mil. euro in 2013

Compania Corporate Office Solutions (COS), specializata in amenajarea la cheie a spatiilor de birouri, estimeaza un avans de 32% al cifrei de afaceri in acest an, la 15 milioane euro, pe baza cresterii numarului de contracte cu valoare ridicata si a dinamicii pietei de profil.

"Cresterea afacerilor este sustinuta de majorarea numarului de comenzi cu o valoare ridicata. Pentru 2014 speram sa atingem un nivel de 17 milioane euro", a declarat agentiei MEDIAFAX Christophe Weller, Managing Partner si unul dintre asociatiei companiei.

Potrivit datelor raportate la Ministerul Finantelor, COS a inregistrat in 2012 o cifra de afaceri de 50,3 milioane lei (11,3 milioane euro).

Compania a avut in cei 16 ani de activitate pe piata locala peste 1.200 de clienti, cei noi generand anual aproximativ 30-40% din rulaj. COS asigura servicii de design de spatii de birouri, lucrari de constructii si instalatii, project management, servicii de relocare si mobilier pentru spatiile de birouri.

"In 2012 am avut 120 de clienti noi, iar in acest an, pana in momentul actual, avem aproximativ 100. In medie semnam 80 de contracte lunar", a spus Weller.

Reprezentantul COS a afirmat ca in perioada 2009-2011 investitiile in achizitia de mobilier au fost foarte limitate, dar ulterior situatia s-a imbunatatit, iar in 2013 piata mobilierului de birou este in crestere fata de anul precedent.

"Oamenii au reinceput sa se gandeasca la achizitia de mobilier, isi doresc spatii de interconectare iar tehnologia a adus nevoi noi. Biroul de acum cinci ani este diferit fata de cel din ziua de azi, care are dimensiuni mai mici, dar incorporeaza mai multa tehnologie", a afirmat reprezentantul COS.

Compania are in prezent sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca, vizand ca destinatii viitoare orasele Iasi si Timisoara.

Mobilierul livrat provine in principal din importuri, fiind adus din Franta, Germania, Italia, Polonia sau Lituania, pe plan local fiind realizat de parteneri ai COS. In cazul mochetelor, importurile provin din Olanda sau Germania. Valoarea contractelor companiei pleaca de la 100 euro/ metru patrat, se plaseaza in medie la 200-250 euro/mp, dar poate urca si la 800 euro/ mp, pentru proiecte premium. Cele mai multe comenzi vin in perioada actuala de la firme din sectorul IT&C, call-centeruri, energetic, bancar, de asigurari sau farmaceutic. Cel mai mare contract semnat pana in prezent de COS s-a ridicat la 2,1 milioane euro, fiind incheiat cu o companie IT.

Weller afirma ca sectoarele care prezinta interes in urmatoarea perioada pentru piata de profil sunt cel al sanatatii, unde se estimeaza o crestere a investitiilor de stat sau private, domeniul hotelier, Romania avand un potential ridicat de dezvoltare in turism, dar si cel al educatiei.

Marea majoritatea a contractelor COS sunt incheiate cu firme private, compania participand foarte rar la licitatii publice, la recomandarea arhitectilor, a spus Weller. Corporate Office Solutions este detinuta de Weller, cetatean francez rezident in Romania, alaturi de doi parteneri, din Franta si SUA.

 

Articol aparut in ZF Corporate.

Sursa foto.

 

Cititi si

In Iun 15, 2017 in

Recent, Steelcase ne-a acordat distinctia Platinum Partner 2017, pentru al doilea an consecutiv. Multumim clientilor si echipei COS pentru contributia valoroasa la dezvoltarea unui parteneriat de succes, care a facut din nou posibila aceasta recunoastere.

Mai mult Distribuiti

In Apr 21, 2017 in

“Peisajul de lucru trebuie sa fie unul care sa stimuleze, nu sa ingradesca. Aceasta abordare nu mai este una ideala si nu mai face parte din concepte rezervate viitorului, este un factor prezent si critic si il observam in cerintele companiilor care inca reactioneaza la dinamica actuala si ar trebui sa anticipeze si sa fie deschisi sa pregateasca mediul de lucru pentru viitor”, a mai spus Arh. Andrei Angelescu.

Mai mult Distribuiti