Stiri

Cititi cele mai recente informatii despre noi, produsele si evenimentele noastre.
COS anunta o cifra de afaceri de 9.12 milioane Euro pentru primul semestru Distribuiti
Image / COS anunta o cifra de afaceri de 9.12 milioane Euro pentru primul semestru

Corporate Office Solutions (COS), cel mai mare furnizor de solutii de amenajari si mobilier de pe piata lo­ca­la dedicate spatiilor de birouri, a sem­nat in primul semestru al acestui an con­tracte in valoare de peste 9 mi­lioane de euro, in crestere cu 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

„Piata a fost foarte di­namica in ultimul an si a oferit multe oportunitati de afaceri. Romania a atras noi in­ves­titori, in special din industria de Business Pro­cess Outsourcing (BPO), iar alte companii au avut o crestere ra­pi­da. Romania este perceputa ca un loc sigur in care sa-ti dezvolti afacerea da­torita fortei de munca foarte bine califi­cata si cu abilitati lingvistice ex­tra­or­dinare. In acest con­text, companiile isi respecta obiectivele, dar si buge­tele“, explica Chris­tophe Weller, ma­na­ging part­ner al COS.

El sustine ca pana la finalul anului in curs compania isi va atinge tinta fi­nan­ciara de 18 milioane de euro cifra de afaceri, ceea ce ar insemna o cres­te­re de peste 12% fata de veniturile de anul trecut. Weller spera insa la un prag de 20 de milioane de euro din inca­sari pana la finalul lui 2015.

Cresterea ar putea fi viabila, in con­textul in care, cel putin in ultimul an multe companii deja prezente pe piata locala, dar si jucatori cu activitati exclusiv in afara Romaniei au decis sa isi deschida aici propriile centre de ser­vicii de suport sau filiale care sa ofere, de la distanta, sprijin clientilor din alte tari. Romania este privita drept una dintre cele mai interesante tari din Europa in care se pot deschide astfel de modele de business. Prin­ci­pa­la motivatie o reprezinta costurile re­du­se cu forta de munca, romanii avand in continuare unele dintre cele mai mici salarii nu doar de la nivel euro­pean, ci si la nivel global (acele parti ale lumii care s-au pozitionat in ultimii ani drept hub-uri de servicii de suport sau de servicii de IT, cum ar fi India).

Doar in primele sase luni ale aces­tui an, COS a fost implicata, in Bucu­resti si in Cluj, in amenajarea birourilor din cladirile Oracle in Sky Tower, Telus, DB Schenker, su­cur­salele IDEA BANK, CITR, Schneider, Money­gram, Arval, Glencore, Tra­velport, National In­stru­ments, Yardi, Yonder, Lohika, Ernst & Young Cluj-Na­poca si KPMG Cluj-Napoca.

„Bucurestiul ramane in continuare cel mai dinamic oras din tara in ceea ce pri­­veste piata de amenajari, benefi­ci­ind de constructia unui numar semni­fi­ca­­tiv de cladiri de birouri. In Cluj, da­to­rita centrelor de afaceri nou inau­gu­rate in ultimii ani, precum The Office, Liberty Business Center sau noul Iulius Centre, activitatea a fost mai in­tensa ca oricand. Un al doilea val este as­teptat la sfarsitul acestui an si ince­pu­tul anului viitor, prin livrari supli­men­ta­re de cladiri clasa A.“ Sectorul ame­­na­jarilor de birouri se „invarte“ in ju­­rul va­lorii de 40 mil. euro, iar COS concureaza cu jucatori pre­cum Techno Office, HTO sau Mobexpert Office.

Articol aparut in ZF, autor Corina Mirea

Sursa foto: Sediul Lenovo

Cititi si

In Iun 15, 2017 in Articole (COS in presa)

Recent, Steelcase ne-a acordat distinctia Platinum Partner 2017, pentru al doilea an consecutiv. Multumim clientilor si echipei COS pentru contributia valoroasa la dezvoltarea unui parteneriat de succes, care a facut din nou posibila aceasta recunoastere.

Mai mult Distribuiti

In Apr 21, 2017 in Articole (COS in presa)

“Peisajul de lucru trebuie sa fie unul care sa stimuleze, nu sa ingradesca. Aceasta abordare nu mai este una ideala si nu mai face parte din concepte rezervate viitorului, este un factor prezent si critic si il observam in cerintele companiilor care inca reactioneaza la dinamica actuala si ar trebui sa anticipeze si sa fie deschisi sa pregateasca mediul de lucru pentru viitor”, a mai spus Arh. Andrei Angelescu.

Mai mult Distribuiti