Stiri

Cititi cele mai recente informatii despre noi, produsele si evenimentele noastre.
Companii, oameni si idei: Birourile viitorului Distribuiti
Image / Companii, oameni si idei: Birourile viitorului

In timp ce multe business-uri se lupta pentru supravietuire, anul 2013 a fost unul record pentru compania COS. Iar cifrele de anul trecut nu fac decat sa ridice stacheta pentru viitor.

Christophe Weller, Managing Partner la Corporate Office Solutions (COS), spune ca tendinta de a cumpara mobilier nou si de a amenaja spatii de birouri a inceput sa creasca anul trecut, mai ales datorita relocarilor unor companii in cladiri noi de birouri sau in unele existente deja. Businessul COS, companie specializata in mobilier si solutii pentru birouri a ajuns, in 2013, la 16,2 milioane de euro, cel mai bun rezultat pe care l-a avut in cei 16 ani de activitate. Cresterea a fost cu atat mai surprinzatoare cu cat a fost cu 21% peste rezultatele inregistrate in 2012. „In 2013, rezultatele au fost putin peste asteptarile noastre. Noi estimaseram ca vom face 15,5 milioane de euro. Intregul an a fost foarte solicitant din punct de vedere al activitatii, insa unele perioade au fost in mod particular mai ocupate, cum ar fi al doilea si al treilea trimestru al anului”, a explicat Christophe Weller.

De origine franceza, Christophe Weller a venit in Romania in urma cu aproape 20 de ani cand a pus bazele COS, o companie care, initial, era distribuitor al produselor Steelcase, lider mondial in industria mobilierului pentru birouri. In cei 17 ani de cand este pe piata, COS a oferit celor peste 1.200 de clienti cu care a colaborat servicii de design de spatii de birouri, lucrari de constructii si instalatii, project management, servicii de relocare si mobilier pentru spatiile de birouri. Din portofoliul COS nu lipsesc astfel nume grele din industria farma, asigurari sau IT, dar si telecom sau din domeniul energetic.

Christophe Weller a avut astfel ocazia sa traiasca si sa simta pe propria piele evolutia economiei romanesti din ultimii aproape 20 de ani, dar si atitudinea managerilor fata de modul in care ar trebui sa arate birourile din companiile pe care le conduc. „Acum zece ani, raspunsul ar fi fost acela ca investitorii straini sunt mai usor de convins decat managerii romani. In ultimii ani, managerii romani au inceput sa fie mai atenti la calitate si la detalii si au o abordare tot mai sofisticata legata de modul in care lucreaza angajatii lor”, argumenteaza francezul. Rezultatele inregistrate in 2013 ridica stacheta pentru echipa COS de la Bucuresti. Astfel ca, potrivit lui Christophe Weller, cifra de afaceri pe care doresc sa o atinga in 2014 este de 17 milioane de euro. Mai mult, un alt obiectiv este consolidarea pozitiei de lider pe piata solutiilor la cheie pentru birouri din Romania. „Aceasta o sa fie o provocare si va implica mai multe produse dar si o expansiune geografica”, mai spune seful COS.

Amenajarea unui spatiu de birouri variaza de la 200 de euro pe metru patrat la circa 500-600, in functie de cerintele clientilor si de gradul de dificultate al lucrarilor. Cel mai vandut produs pe care il are in portofoliu compania este scaunul Reply Task de la Steelcase, despre care Christophe Weller spune ca este „foarte confortabil, ergonomic si accesibil ca pret. Este un produs versatil care poate fi integrat usor in diverse medii, in birouri, sali de conferinte, in studiouri sau acasa. Am livrat peste 4.000 de bucati din acest produs anul trecut”.

In prezent, COS are peste 70 de angajati, insa echipa este in permanenta cautare de noi membri. „Suntem mereu gata sa angajam oameni creativi, dinamici si talentati, foarte bine conectati cu industria, pentru a ne extinde portofoliul de business”, a mai spus seful COS.
Explicatia este data si de faptul ca piata va fi dinamica in urmatoarea perioada, iar multe dintre companii isi vor cauta spatii noi de birouri, astfel urmand sa investeasca si in mobilier.

Articolul a aparut in revista Forbes din luna aprilie 2014.

Cititi si

In Iun 15, 2017 in

Recent, Steelcase ne-a acordat distinctia Platinum Partner 2017, pentru al doilea an consecutiv. Multumim clientilor si echipei COS pentru contributia valoroasa la dezvoltarea unui parteneriat de succes, care a facut din nou posibila aceasta recunoastere.

Mai mult Distribuiti

In Apr 21, 2017 in

“Peisajul de lucru trebuie sa fie unul care sa stimuleze, nu sa ingradesca. Aceasta abordare nu mai este una ideala si nu mai face parte din concepte rezervate viitorului, este un factor prezent si critic si il observam in cerintele companiilor care inca reactioneaza la dinamica actuala si ar trebui sa anticipeze si sa fie deschisi sa pregateasca mediul de lucru pentru viitor”, a mai spus Arh. Andrei Angelescu.

Mai mult Distribuiti